Palincs Játék

Kérdése van? +36-20/292-2826

Kategóriák
Palincs Játék

Kérdése van? +36-20/292-2826

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Baba - Mama
    • JÁTÉKKATEGÓRIÁK
    • FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
    • TÉMA SZERINT
    • ÉLETKOR SZERINT
    • SZÍVBŐL AJÁNLJUK!
    • GYEREKCIPŐ
    • Szezonális
    • MÁRKÁK
    • ÚJDONSÁG
    • Játékkölcsönző
  • Blog
  • Információk
    • Intézményeknek
    • Bemutatkozunk
    • Üzletünk
    • Fizetés, szállítás
  • Ajándékcsomagolás
Kakerlaken poker - Csótánypóker
Kakerlaken poker - Csótánypóker
4 990 Ft
  1. Segédkategória
  1. Segédkategória

Kakerlaken poker - Csótánypóker

Cikkszám: 
FK3434
Kakerlaken poker - Csótánypóker
Ajándékcsomagolás

Válassz AJÁNDÉKCSOMAGOLÁST A TELJES KOSÁRTARTALOMRA, vagy csak 1-1 termékre!

A KOSÁR gomb alatt találod az opciót, részletes leírást az ajándékcsomagolásról pedig -> ide kattintva olvashatsz.

Raktáron (szállítás 2-3 nap)
4 990 Ft
Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket kényelmesen webáruházunkból! A játék tartalma: 64 db állatkártya, 1 db játékleírás A játék lényege és célja A játékosok megpróbálnak minél több kártyát „rásózni a többiekre: a soron lévő játékos saját lapjai közül felajánl egyet valamelyik társának, hangosan bemondva, hogy a felajánlott kártya milyen állatot ábrázol – ez az állítás azonban lehet igaz vagy hamis is. Aki rosszul ítéli meg a helyzetet, megkapja a kártyát. Az első olyan játékos, akire sikerül négy egyforma bogarat ábrázoló kártyás „rásózni, vagy akinek már nincs a kezében kártya, amikor ki kellene játszania egyet, elveszíti a játékot. A játék előkészítése Megkeverjük a 64 kártyát, és képpel lefelé kiosztjuk őket a játékosoknak. Nem baj ha esetleg (5 játékos esetén) nem jut mindenkinek ugyanannyi kártya. A játék menete A kezdőjátékos (Márk) kiválaszt egyet a kezében lévő kártyák közül. Lefordítva leteszi az asztalra, odatolja egy általa választott játékostársa (Anna) elé, majd azt állítja, hogy „csótány. Anna két lehetőség közül választhat: 1. Elfogadja a kártyát Anna úgy dönt, elfogadja a kártyát. Mielőtt felfordítaná, hangosan tippelnie kell, hogy Márk állítása „igaz vagy „hamis. „Igaz-at mond Anna, ha elhiszi, hogy a kártya valóban azt az állatot ábrázolja (ebben az esetben egy csótányt), amelyet Márk mondott. „Hamis-at mond Anna, ha kétségbe vonja Márk állítását. Ha Annának igaza van (az állítás valóban igaz, ill. hamis), Márk kapja meg a kártyát. Ha Anna téved, neki kell megtartania a kártyát. 2. Továbbadja a kártyát Anna nem szeretné elfogadni a kártyát, ezért úgy dönt, inkább továbbadja. Ebben az esetben megnézheti úgy, hogy a többiek ne lássák, majd ezután áttolja egy másik játékos elé, akinél még nem járt (pl. Évához). Ekkor Anna megerősítheti Márk állítását (vagyis, hogy csótány), vagy egy új állítást kell tennie (pl., hogy „nem is, ez igazából poloska)… Most Éva is két lehetőség közül választhat stb. A kártyát addig lehet továbbadni (természetesen mindig csak olyan játékosnak, akinél még nem járt), amíg egyszer minden játékoshoz el nem jutott. Ezért az utolsó játékos, akinek továbbadták a kártyát, már csak az első lehetőséget választhatja (vagyis el kell fogadnia a kártyát, és meg kell próbálnia kitalálni, igaz vagy hamis annak a játékosnak az állítása, akitől a kártyát kapta). Az a játékos, akire sikerül „rásózni a kártyát, felfordítva maga elé teszi. A következő kört mindig az kezdi, akinek az utolsó kártya a nyakán maradt: kiválaszt és lefordítva letesz egy kártyát a kezében lévők közül. A játék vége A játék véget ér: - Ha valakire sikerül egy kvartettet (vagyis négy ugyanolyan állatot ábrázoló kártyát, pl. négy csótányt) rásózni. Ez a játékos a vesztes. A többi játékos osztozik a győzelemben. - Ha a sorra kerülő játékosnak már nincs több kártya a kezében. Ez a játékos ebben az esetben nem tud kártyát kijátszani, és elveszti a játékot. A többiek itt is mind nyertesek. Játékszabályok két játékos esetén Ha csak két játékos van, az alaposan megkevert pakliból lefordítva ki kell venni 10 kártyát anélkül, hogy megnéznénk őket, mielőtt kiosztanánk a lapokat. Figyelem! Ebben az esetben természetesen a játékosok nem élhetnek a 2. lehetőséggel (a kártyát nem tudnák továbbadni senkinek). A játék véget ér: - Ha valakire sikerül egy kvintettet (vagyis öt ugyanolyan állatot ábrázoló kártyát, pl. csótányt) rásózni. - Ha a sorra kerülő játékosnak már nincs a kezében kártya. Mindkét esetben az említett játékos a vesztes. Dobozméret:11x3,5x11cm Játékidő:20-30perc

Különleges információ

Csomagajánlatok
  • Részletek
  • Adatok
Részletek
A játék tartalma: 64 db állatkártya, 1 db játékleírás A játék lényege és célja A játékosok megpróbálnak minél több kártyát „rásózni" a többiekre: a soron lévő játékos saját lapjai közül felajánl egyet valamelyik társának, hangosan bemondva, hogy a felajánlott kártya milyen állatot ábrázol – ez az állítás azonban lehet igaz vagy hamis is. Aki rosszul ítéli meg a helyzetet, megkapja a kártyát. Az első olyan játékos, akire sikerül négy egyforma bogarat ábrázoló kártyás „rásózni", vagy akinek már nincs a kezében kártya, amikor ki kellene játszania egyet, elveszíti a játékot. A játék előkészítése Megkeverjük a 64 kártyát, és képpel lefelé kiosztjuk őket a játékosoknak. Nem baj ha esetleg (5 játékos esetén) nem jut mindenkinek ugyanannyi kártya. A játék menete A kezdőjátékos (Márk) kiválaszt egyet a kezében lévő kártyák közül. Lefordítva leteszi az asztalra, odatolja egy általa választott játékostársa (Anna) elé, majd azt állítja, hogy „csótány". Anna két lehetőség közül választhat: 1. Elfogadja a kártyát Anna úgy dönt, elfogadja a kártyát. Mielőtt felfordítaná, hangosan tippelnie kell, hogy Márk állítása „igaz" vagy „hamis". „Igaz"-at mond Anna, ha elhiszi, hogy a kártya valóban azt az állatot ábrázolja (ebben az esetben egy csótányt), amelyet Márk mondott. „Hamis"-at mond Anna, ha kétségbe vonja Márk állítását. Ha Annának igaza van (az állítás valóban igaz, ill. hamis), Márk kapja meg a kártyát. Ha Anna téved, neki kell megtartania a kártyát. 2. Továbbadja a kártyát Anna nem szeretné elfogadni a kártyát, ezért úgy dönt, inkább továbbadja. Ebben az esetben megnézheti úgy, hogy a többiek ne lássák, majd ezután áttolja egy másik játékos elé, akinél még nem járt (pl. Évához). Ekkor Anna megerősítheti Márk állítását (vagyis, hogy csótány), vagy egy új állítást kell tennie (pl., hogy „nem is, ez igazából poloska")… Most Éva is két lehetőség közül választhat stb. A kártyát addig lehet továbbadni (természetesen mindig csak olyan játékosnak, akinél még nem járt), amíg egyszer minden játékoshoz el nem jutott. Ezért az utolsó játékos, akinek továbbadták a kártyát, már csak az első lehetőséget választhatja (vagyis el kell fogadnia a kártyát, és meg kell próbálnia kitalálni, igaz vagy hamis annak a játékosnak az állítása, akitől a kártyát kapta). Az a játékos, akire sikerül „rásózni" a kártyát, felfordítva maga elé teszi. A következő kört mindig az kezdi, akinek az utolsó kártya a nyakán maradt: kiválaszt és lefordítva letesz egy kártyát a kezében lévők közül. A játék vége A játék véget ér: - Ha valakire sikerül egy kvartettet (vagyis négy ugyanolyan állatot ábrázoló kártyát, pl. négy csótányt) rásózni. Ez a játékos a vesztes. A többi játékos osztozik a győzelemben. - Ha a sorra kerülő játékosnak már nincs több kártya a kezében. Ez a játékos ebben az esetben nem tud kártyát kijátszani, és elveszti a játékot. A többiek itt is mind nyertesek. Játékszabályok két játékos esetén Ha csak két játékos van, az alaposan megkevert pakliból lefordítva ki kell venni 10 kártyát anélkül, hogy megnéznénk őket, mielőtt kiosztanánk a lapokat. Figyelem! Ebben az esetben természetesen a játékosok nem élhetnek a 2. lehetőséggel (a kártyát nem tudnák továbbadni senkinek). A játék véget ér: - Ha valakire sikerül egy kvintettet (vagyis öt ugyanolyan állatot ábrázoló kártyát, pl. csótányt) rásózni. - Ha a sorra kerülő játékosnak már nincs a kezében kártya. Mindkét esetben az említett játékos a vesztes.

Dobozméret:11x3,5x11cm
Játékidő:20-30perc
Adatok
EAN:
5999556751564
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Palincsjatek.hu
  • 6600 Szentes, Petőfi u. 3.
  • +36-20/292-2826
  • hello@palincs.hu
  • facebook

  • youtube

Nyiss kaput 
A VILÁGRA!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy első kézből értesülj az akcióinkról, újdonságainkról.

Feliratkozás
KNH
Palincs Játék
Palincs Játék
Árukereső.hu Árukereső.hu
kandh_v2
  • Akciók
  • Baba - Mama
  • JÁTÉKKATEGÓRIÁK
  • FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
  • TÉMA SZERINT
  • ÉLETKOR SZERINT
  • SZÍVBŐL AJÁNLJUK!
  • GYEREKCIPŐ
  • Szezonális
  • MÁRKÁK
  • ÚJDONSÁG
  • Játékkölcsönző
  • Blog
  • Információk
    Információk
    • Intézményeknek
    • Bemutatkozunk
    • Üzletünk
    • Fizetés, szállítás
  • Ajándékcsomagolás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.