Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

FIZETÉSI INFORMÁCIÓ

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhatsz:

Bankkártyás fizetés.

A bankkártyás fizetést alkalmazó webáruházban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a fizetési tranzakció.

Minden esetbe a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizáárólag a bank tanusítvánnyal ellátott titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.

Fizetés lépései

1.     Ön a webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

2.     Ezt követően Ön átkerül a Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

3.     A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót

4.     A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti -, a K&H Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Mire figyeljen a vásárláskor, fizetéskor?

o    Olvassa el webáruház üzletszabályzatát, vásárlási, garanciális és kiszállítási feltételeit!

o    Tartsa nyilván a vásárlásával és a tranzakcióval kapcsolatos adatokat (tranzakcióazonosító, engedélyszám, összeg, vásárlás időpontja)!

o    Kártyaadatait ne adja meg olyan honlapon, amelyről hiányzik a kommunikáció biztonságát jelző lakat. A lakatra történő kattintással ellenőrizze az oldal tanusítványának érvényességét és azt, hogy az milyen szervezetnek lett kiállítva. A K&H Bank fizetőoldalán történő fizetésnél a tanusítvány a K&H Bank. névre van kiállítva.

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, Maestro ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

·      A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

·      A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

·      A kártyahasználat tiltott.

·      A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

·      A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

·      Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

·      A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

·      A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

·      A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

·      Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

·      Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Utánvét

Amennyiben a megrendelt terméket a futárnál szeretné kifizetni, ezt a fizetési módot válassza. Akkor is utánvétes fizetési módot kell választani, ha a futárnál bankkártyával szeretné kifizetni a megrendelt terméket.
Az utánvétes fizetési mód plusz költségekkel jár, hiszen a futárszolgálatnak pénzkezelési és utalási feladatai keletkeznek a kereskedő felé, amelyet a szállítási költségen felül átterhel.
Tehát, ha ezt a fizetési módot választja, akkor számolni kell az alábbi költségekkel: 380- 580 Ft-ig. Ennek mértéke a megrendelt tétel végösszegétől függ. Erről a megrendelés folyamán is tájékoztatjuk a vásárlót.

Átutalás

A megrendelt termék végösszegét a netbankon keresztül előre egyenlíti ki a kerekedőnek a vásárló. A kereskedő a visszaigazoló e-mailben elküldött bankszámlaszámra várja a beérkező vételárat, ez után küldi a vevőnek a kiválasztott terméket. Az előre utalásnak nincs plusz költsége.

 

 

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓ

Szállítási költség

A szállítási költség:
GLS  házhozszállítás : 1390 Ft

GLS csomagpont: 1190 Ft
GLS automata: 1190 Ft
FoxPost automata: 1190Ft
Packeta átvevőhelyre : 990 Ft
30.000 Ft feletti rendelés esetén 7 kg-ig: 0 Ft a szállítási költség bármely futárszolgálatnál. 

Nagyobb mennyiségű rendelés esetén, terjedelmes termék esetén , vagy raklapos szállításnál egyedi szállítási költség kerül megállapításra, A szállítási költség termékenként a termék adatlapján is elérhető a vásárlóink számára. Egyéb okok miatt kiszállítás előtt a vásárlóval egyeztetünk.

Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy a megrendelés véglegesítésével fizetési kötelezettsége keletkezik.
A megrendelés véglegesítésével szerződés áll fenn a megrendelő és a webáruház között. A megrendelés elindításával köteles a terméket átvenni, és annak ellenértékét a futárnál megfizetni. 

Mikorra várható kézbesítés?

A megrendelés leadásakor ügyfélszolgálatunk (8:00-16:00-ig) a feldolgozást követően megkezdi a vásárló értesítését a visszaigazoló e-mailek elküldésével.  A megrendelt termékeket változó határidővel kézbesítjük. Nagyobb rendelés esetén a lámpákra és egyéb termékekre egyedi szállítási időpontot tudunk vállalni, ezekről minden esetben tájékoztatjuk a vásárlóinkat.
 A futárszolgálatok általában hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között szállítanak. Kérjük, hogy szállítási címként feltétlenül olyan címet adjon meg, ahol ebben az időpontban tartózkodik, vagy valaki átveszi a csomagot.
 Lehetőség van a címzésen kívül pontos és fontos információkat is megadni a futárnak, hogy könnyebben Önre találjon. (Pl. hátsó udvari bejárat, stb)

 Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

- A GLS futárszolgálat a megadott szállítási címre kézbesít. A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben kap tőlük információkat a kiszállítással kapcsolatban. Az értesítők tartalmazzák a csomagra vonatkozó adatokat, csomagszámot, szállítási címet, az ügyfélszolgálat elérhetőségeit. Itt még van lehetőség a csomag kiszállítási címének vagy az átvételi helyének módosítására. Pl. ha közbejött valami, és mégsem tudja átvenni a csomagodat, átirányíthatja valamelyik Csomagpontba.
A futárszolgálat küld egy második e-mail is, amely a kiszállítás napjának reggelén érkezik. Ekkor a csomagod már a futárnál van. A levél tájékoztat a futár várható érkezési idejéről .  Itt megkapja a futár telefonszámát is, ha egyeztetésre lenne szükség.

BRUTTÓ MINIMUM ÉRTÉK BRUTTÓ MAXIMUM ÉRTÉK MINIMUM SÚLY (KG) MAXIMUM SÚLY (KG) NETTÓ KÖLTSÉG  
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 

Ha nem a házhozszállítást választja, akkor is több mint 500 GLS CsomagPontba kérheti a csomagot. Hol vannak ilyen csomagpontok? A megrendelés leadásakor tud választani a listából. Csomag átirányítás esetén az ügyfélszolgálat fog ebben segíteni.

Ez esetben a szállítási költség: 1190 Ft
Gls csomag automatába történő kérés esetén: 1190 Ft.

-Fox-Post Jelenleg 405 automata áll rendelkezésedre országszerte! A rendelés leadásakor lehetőség lesz kiválasztani a legközelebbi automatát, amelynek telítettségéről a FoxPost oldalán tájékozódhatsz. Ha az automata telítettséget jelez, akkor előfordulhat, hogy az átvétel 1-2 napot csúszik.

Az automatából egy kód segítségével nyílik a boksz ajtaja. Ez a szállítási lehetőség rugalmas, itt is kérhető utánvétes fizetés. Sms-ben értesítést kap az automatába való érkezésről és a nyitó kódról.

Fontos, hogy amennyiben a határidőig nem tudja átvenni a csomagját az automatából, akkor az visszaszállításra kerül hozzánk.

Az automaták különböző méretű boxokkal vannak ellátva. A szállítási mód kiválasztásánál végig kell gondolni, hogy amennyiben ezeknél nagyobb, terjedelmesebb méretben rendelt, akkor nem fér bele az automatába.

A Fox-Post költsége: 1190 Ft

Ezek a méretek:

 11,5 cm x 36 cm x 61 cm (S)           15kg   

19,5 cm x 36 cm x 61 cm (M)           25kg   

37,5 cm x 36 cm x 61 cm (L)             25kg   

60 cm x 36 cm x 61 cm (XL)            25kg

Packeta Csomagpontok

Az ország területén egyre növekszik azoknak az átvevőpontoknak a száma, ahol átvehető a csomag. Vannak olyan települések, ahol több átvevőpont is létesült. Válassza ki az Önnek megfelelőt és csomagját vegye át az Önnek legmegfelelőbb időpontban.
Fontos információ, hogy a Packeta Csomagpontokon csak készpénzzel fizethet, a Packeta Hungary nem rendelkezik kihelyezett terminálokkal.
A csomagpontba érkezett csomagról SMS és e-mail értesítést is kap. Az SMS és e-mail értesítésben szereplő kóddal tudja átvenni a csomagot. Amennyiben nincs kód, az átvevőhelyen nem adhatják ki a csomagot.

A Packeta csomagpontba történő szállítás költsége: 990 Ft

A Packeta Hungary átvevőautomatáiban is átvehető a megrendelt csomag. 
Fontos információ, hogy az automaták átvételéhez és a bankkártyával történő fizetéshez az alkalmazás letöltése szükséges. Az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni, a szokásos banki felületre történő átirányítással.
!! Fontos!! A 30 x 40 cm-t meghaladó csomagokat NEM lehet Packeta csomagpontra szállíttatni. Ennek az az oka, hogy nem fér be az automatába.
A Webáruházunk rendszere nem tudja kezelni a csomagolási méreteket, ezért, ha a nagyméretű terméket mégis ilyen szállítási móddal kéred, telefonon értesítünk és módosítjuk a szállítási módot.

Nyomonkövethetem a csomagomat?

Igen.
Először a Palincs Játék Webáruház értesítést küld, ha átadtuk a futárszolgálatnak a rendelést.
Ügyfélszolgálatunk bármikor hívható, kapcsolatban állunk a futárszolgálattal, kérésére megnézzük a csomag tartózkodási helyét.

·        GLS futárszolgálatnál nyomkövetés itt

 

 

 

 

 

 

 

Keresés