Palincs Játék

Kérdése van? +36-20/292-2826

Kategóriák
Palincs Játék

Kérdése van? +36-20/292-2826

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Baba - Mama
    • JÁTÉKKATEGÓRIÁK
    • FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
    • TÉMA SZERINT
    • ÉLETKOR SZERINT
    • SZÍVBŐL AJÁNLJUK!
    • GYEREKCIPŐ
    • Szezonális
    • MÁRKÁK
    • ÚJDONSÁG
    • Játékkölcsönző
  • Blog
  • Információk
    • Intézményeknek
    • Bemutatkozunk
    • Üzletünk
    • Fizetés, szállítás
  • Ajándékcsomagolás
  1. Információk
  1. Információk
  2. Fizetés, szállítás

Fizetés, szállítás

FIZETÉSI INFORMÁCIÓ

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhatsz:

Bankkártyás fizetés.

A bankkártyás fizetést alkalmazó webáruházban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a fizetési tranzakció.

Minden esetbe a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizáárólag a bank tanusítvánnyal ellátott titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.

 

Fizetés lépései

1.     Ön a webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

2.     Ezt követően Ön átkerül a Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

3.     A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót

4.     A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti -, a K&H Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 

Mire figyeljen a vásárláskor, fizetéskor?

o    Olvassa el webáruház üzletszabályzatát, vásárlási, garanciális és kiszállítási feltételeit!

o    Tartsa nyilván a vásárlásával és a tranzakcióval kapcsolatos adatokat (tranzakcióazonosító, engedélyszám, összeg, vásárlás időpontja)!

o    Kártyaadatait ne adja meg olyan honlapon, amelyről hiányzik a kommunikáció biztonságát jelző lakat. A lakatra történő kattintással ellenőrizze az oldal tanusítványának érvényességét és azt, hogy az milyen szervezetnek lett kiállítva. A K&H Bank fizetőoldalán történő fizetésnél a tanusítvány a K&H Bank. névre van kiállítva.

 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, Maestro ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

·      A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

·      A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

·      A kártyahasználat tiltott.

·      A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

·      A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

·      Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

·      A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

·      A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

·      A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

·      Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

·      Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

 

Utánvét

Amennyiben a megrendelt terméket a futárnál szeretné kifizetni, ezt a fizetési módot válassza. Akkor is utánvétes fizetési módot kell választani, ha a futárnál bankkártyával szeretné kifizetni a megrendelt terméket.

Az utánvétes fizetési mód plusz költségekkel jár, hiszen a futárszolgálatnak pénzkezelési és utalási feladatai keletkeznek a kereskedő felé, amelyet a szállítási költségen felül átterhel.

Tehát, ha ezt a fizetési módot választja, akkor számolni kell az alábbi költségekkel: 380- 580 Ft-ig. Ennek mértéke a megrendelt tétel végösszegétől függ. Erről a megrendelés folyamán is tájékoztatjuk a vásárlót.

 

Átutalás

A megrendelt termék végösszegét a netbankon keresztül előre egyenlíti ki a kerekedőnek a vásárló. A kereskedő a visszaigazoló e-mailben elküldött bankszámlaszámra várja a beérkező vételárat, ez után küldi a vevőnek a kiválasztott terméket. Az előre utalásnak nincs plusz költsége.

 

 

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓ

 

Szállítási költség

A szállítási költség:

GLS  házhozszállítás : 1390 Ft

 

GLS csomagpont: 1190 Ft

GLS automata: 1190 Ft

FoxPost automata: 1190Ft

Packeta átvevőhelyre : 990 Ft

30.000 Ft feletti rendelés esetén 7 kg-ig: 0 Ft a szállítási költség bármely futárszolgálatnál. 

Nagyobb mennyiségű rendelés esetén, terjedelmes termék esetén , vagy raklapos szállításnál egyedi szállítási költség kerül megállapításra, A szállítási költség termékenként a termék adatlapján is elérhető a vásárlóink számára. Egyéb okok miatt kiszállítás előtt a vásárlóval egyeztetünk.

Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy a megrendelés véglegesítésével fizetési kötelezettsége keletkezik.

A megrendelés véglegesítésével szerződés áll fenn a megrendelő és a webáruház között. A megrendelés elindításával köteles a terméket átvenni, és annak ellenértékét a futárnál megfizetni. 

 

Mikorra várható kézbesítés?

A megrendelés leadásakor ügyfélszolgálatunk (8:00-16:00-ig) a feldolgozást követően megkezdi a vásárló értesítését a visszaigazoló e-mailek elküldésével.  A megrendelt termékeket változó határidővel kézbesítjük. Nagyobb rendelés esetén a lámpákra és egyéb termékekre egyedi szállítási időpontot tudunk vállalni, ezekről minden esetben tájékoztatjuk a vásárlóinkat.

 A futárszolgálatok általában hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között szállítanak. Kérjük, hogy szállítási címként feltétlenül olyan címet adjon meg, ahol ebben az időpontban tartózkodik, vagy valaki átveszi a csomagot.

 Lehetőség van a címzésen kívül pontos és fontos információkat is megadni a futárnak, hogy könnyebben Önre találjon. (Pl. hátsó udvari bejárat, stb)

 

 Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

- A GLS futárszolgálat a megadott szállítási címre kézbesít. A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben kap tőlük információkat a kiszállítással kapcsolatban. Az értesítők tartalmazzák a csomagra vonatkozó adatokat, csomagszámot, szállítási címet, az ügyfélszolgálat elérhetőségeit. Itt még van lehetőség a csomag kiszállítási címének vagy az átvételi helyének módosítására. Pl. ha közbejött valami, és mégsem tudja átvenni a csomagodat, átirányíthatja valamelyik Csomagpontba.

A futárszolgálat küld egy második e-mail is, amely a kiszállítás napjának reggelén érkezik. Ekkor a csomagod már a futárnál van. A levél tájékoztat a futár várható érkezési idejéről .  Itt megkapja a futár telefonszámát is, ha egyeztetésre lenne szükség.

 

BRUTTÓ MINIMUM ÉRTÉK BRUTTÓ MAXIMUM ÉRTÉK MINIMUM SÚLY (KG) MAXIMUM SÚLY (KG) NETTÓ KÖLTSÉG  
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 

 

Ha nem a házhozszállítást választja, akkor is több mint 500 GLS CsomagPontba kérheti a csomagot. Hol vannak ilyen csomagpontok? A megrendelés leadásakor tud választani a listából. Csomag átirányítás esetén az ügyfélszolgálat fog ebben segíteni.

 

Ez esetben a szállítási költség: 1190 Ft

Gls csomag automatába történő kérés esetén: 1190 Ft.

 

-Fox-Post Jelenleg 405 automata áll rendelkezésedre országszerte! A rendelés leadásakor lehetőség lesz kiválasztani a legközelebbi automatát, amelynek telítettségéről a FoxPost oldalán tájékozódhatsz. Ha az automata telítettséget jelez, akkor előfordulhat, hogy az átvétel 1-2 napot csúszik.

Az automatából egy kód segítségével nyílik a boksz ajtaja. Ez a szállítási lehetőség rugalmas, itt is kérhető utánvétes fizetés. Sms-ben értesítést kap az automatába való érkezésről és a nyitó kódról.

Fontos, hogy amennyiben a határidőig nem tudja átvenni a csomagját az automatából, akkor az visszaszállításra kerül hozzánk.

Az automaták különböző méretű boxokkal vannak ellátva. A szállítási mód kiválasztásánál végig kell gondolni, hogy amennyiben ezeknél nagyobb, terjedelmesebb méretben rendelt, akkor nem fér bele az automatába.

 

A Fox-Post költsége: 1190 Ft

 

Ezek a méretek:

 11,5 cm x 36 cm x 61 cm (S)           15kg   

19,5 cm x 36 cm x 61 cm (M)           25kg   

37,5 cm x 36 cm x 61 cm (L)             25kg   

60 cm x 36 cm x 61 cm (XL)            25kg

 

Packeta Csomagpontok

Az ország területén egyre növekszik azoknak az átvevőpontoknak a száma, ahol átvehető a csomag. Vannak olyan települések, ahol több átvevőpont is létesült. Válassza ki az Önnek megfelelőt és csomagját vegye át az Önnek legmegfelelőbb időpontban.

Fontos információ, hogy a Packeta Csomagpontokon csak készpénzzel fizethet, a Packeta Hungary nem rendelkezik kihelyezett terminálokkal.

A csomagpontba érkezett csomagról SMS és e-mail értesítést is kap. Az SMS és e-mail értesítésben szereplő kóddal tudja átvenni a csomagot. Amennyiben nincs kód, az átvevőhelyen nem adhatják ki a csomagot.

 

A Packeta csomagpontba történő szállítás költsége: 990 Ft

A Packeta Hungary átvevőautomatáiban is átvehető a megrendelt csomag. 

Fontos információ, hogy az automaták átvételéhez és a bankkártyával történő fizetéshez az alkalmazás letöltése szükséges. Az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni, a szokásos banki felületre történő átirányítással.

!! Fontos!! A 30 x 40 cm-t meghaladó csomagokat NEM lehet Packeta csomagpontra szállíttatni. Ennek az az oka, hogy nem fér be az automatába.

A Webáruházunk rendszere nem tudja kezelni a csomagolási méreteket, ezért, ha a nagyméretű terméket mégis ilyen szállítási móddal kéred, telefonon értesítünk és módosítjuk a szállítási módot.

 

Nyomonkövethetem a csomagomat?

Igen.

Először a Palincs Játék Webáruház értesítést küld, ha átadtuk a futárszolgálatnak a rendelést.

Ügyfélszolgálatunk bármikor hívható, kapcsolatban állunk a futárszolgálattal, kérésére megnézzük a csomag tartózkodási helyét.

 

·        GLS futárszolgálatnál nyomkövetés itt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Palincsjatek.hu
  • 6600 Szentes, Petőfi u. 3.
  • +36-20/292-2826
  • hello@palincs.hu
  • facebook

  • youtube

Nyiss kaput 
A VILÁGRA!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy első kézből értesülj az akcióinkról, újdonságainkról.

Feliratkozás
KNH
Palincs Játék
Palincs Játék
Árukereső.hu Árukereső.hu
kandh_v2
  • Akciók
  • Baba - Mama
  • JÁTÉKKATEGÓRIÁK
  • FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
  • TÉMA SZERINT
  • ÉLETKOR SZERINT
  • SZÍVBŐL AJÁNLJUK!
  • GYEREKCIPŐ
  • Szezonális
  • MÁRKÁK
  • ÚJDONSÁG
  • Játékkölcsönző
  • Blog
  • Információk
    Információk
    • Intézményeknek
    • Bemutatkozunk
    • Üzletünk
    • Fizetés, szállítás
  • Ajándékcsomagolás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.