FIZETÉSI INFORMÁCIÓ
Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhatsz:
Bankkártyás fizetés.
A bankkártyás fizetést alkalmazó webáruházban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a fizetési tranzakció.
Minden esetbe a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizáárólag a bank tanusítvánnyal ellátott titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.
Fizetés lépései
1. Ön a webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül a Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti -, a K&H Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Mire figyeljen a vásárláskor, fizetéskor?
o Olvassa el webáruház üzletszabályzatát, vásárlási, garanciális és kiszállítási feltételeit!
o Tartsa nyilván a vásárlásával és a tranzakcióval kapcsolatos adatokat (tranzakcióazonosító, engedélyszám, összeg, vásárlás időpontja)!
o Kártyaadatait ne adja meg olyan honlapon, amelyről hiányzik a kommunikáció biztonságát jelző lakat. A lakatra történő kattintással ellenőrizze az oldal tanusítványának érvényességét és azt, hogy az milyen szervezetnek lett kiállítva. A K&H Bank fizetőoldalán történő fizetésnél a tanusítvány a K&H Bank. névre van kiállítva.
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, Maestro ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
· A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
· A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
· A kártyahasználat tiltott.
· A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
· A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
· Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
· A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
· A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
· A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
· Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
· Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
Utánvét
Amennyiben a megrendelt terméket a futárnál szeretné kifizetni, ezt a fizetési módot válassza. Akkor is utánvétes fizetési módot kell választani, ha a futárnál bankkártyával szeretné kifizetni a megrendelt terméket.
Az utánvétes fizetési mód plusz költségekkel jár, hiszen a futárszolgálatnak pénzkezelési és utalási feladatai keletkeznek a kereskedő felé, amelyet a szállítási költségen felül átterhel.
Tehát, ha ezt a fizetési módot választja, akkor számolni kell az alábbi költségekkel: 380- 580 Ft-ig. Ennek mértéke a megrendelt tétel végösszegétől függ. Erről a megrendelés folyamán is tájékoztatjuk a vásárlót.
Átutalás
A megrendelt termék végösszegét a netbankon keresztül előre egyenlíti ki a kerekedőnek a vásárló. A kereskedő a visszaigazoló e-mailben elküldött bankszámlaszámra várja a beérkező vételárat, ez után küldi a vevőnek a kiválasztott terméket. Az előre utalásnak nincs plusz költsége.
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓ
Szállítási költség
A szállítási költség:
GLS házhozszállítás : 1390 Ft
GLS csomagpont: 1190 Ft
GLS automata: 1190 Ft
FoxPost automata: 1190Ft
Packeta átvevőhelyre : 990 Ft
30.000 Ft feletti rendelés esetén 7 kg-ig: 0 Ft a szállítási költség bármely futárszolgálatnál.
Nagyobb mennyiségű rendelés esetén, terjedelmes termék esetén , vagy raklapos szállításnál egyedi szállítási költség kerül megállapításra, A szállítási költség termékenként a termék adatlapján is elérhető a vásárlóink számára. Egyéb okok miatt kiszállítás előtt a vásárlóval egyeztetünk.
Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy a megrendelés véglegesítésével fizetési kötelezettsége keletkezik.
A megrendelés véglegesítésével szerződés áll fenn a megrendelő és a webáruház között. A megrendelés elindításával köteles a terméket átvenni, és annak ellenértékét a futárnál megfizetni.
Mikorra várható kézbesítés?
A megrendelés leadásakor ügyfélszolgálatunk (8:00-16:00-ig) a feldolgozást követően megkezdi a vásárló értesítését a visszaigazoló e-mailek elküldésével. A megrendelt termékeket változó határidővel kézbesítjük. Nagyobb rendelés esetén a lámpákra és egyéb termékekre egyedi szállítási időpontot tudunk vállalni, ezekről minden esetben tájékoztatjuk a vásárlóinkat.
A futárszolgálatok általában hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között szállítanak. Kérjük, hogy szállítási címként feltétlenül olyan címet adjon meg, ahol ebben az időpontban tartózkodik, vagy valaki átveszi a csomagot.
Lehetőség van a címzésen kívül pontos és fontos információkat is megadni a futárnak, hogy könnyebben Önre találjon. (Pl. hátsó udvari bejárat, stb)
Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
- A GLS futárszolgálat a megadott szállítási címre kézbesít. A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben kap tőlük információkat a kiszállítással kapcsolatban. Az értesítők tartalmazzák a csomagra vonatkozó adatokat, csomagszámot, szállítási címet, az ügyfélszolgálat elérhetőségeit. Itt még van lehetőség a csomag kiszállítási címének vagy az átvételi helyének módosítására. Pl. ha közbejött valami, és mégsem tudja átvenni a csomagodat, átirányíthatja valamelyik Csomagpontba.
A futárszolgálat küld egy második e-mail is, amely a kiszállítás napjának reggelén érkezik. Ekkor a csomagod már a futárnál van. A levél tájékoztat a futár várható érkezési idejéről . Itt megkapja a futár telefonszámát is, ha egyeztetésre lenne szükség.
BRUTTÓ MINIMUM ÉRTÉK | BRUTTÓ MAXIMUM ÉRTÉK | MINIMUM SÚLY (KG) | MAXIMUM SÚLY (KG) | NETTÓ KÖLTSÉG | |
Ha nem a házhozszállítást választja, akkor is több mint 500 GLS CsomagPontba kérheti a csomagot. Hol vannak ilyen csomagpontok? A megrendelés leadásakor tud választani a listából. Csomag átirányítás esetén az ügyfélszolgálat fog ebben segíteni.
Ez esetben a szállítási költség: 1190 Ft
Gls csomag automatába történő kérés esetén: 1190 Ft.
-Fox-Post Jelenleg 405 automata áll rendelkezésedre országszerte! A rendelés leadásakor lehetőség lesz kiválasztani a legközelebbi automatát, amelynek telítettségéről a FoxPost oldalán tájékozódhatsz. Ha az automata telítettséget jelez, akkor előfordulhat, hogy az átvétel 1-2 napot csúszik.
Az automatából egy kód segítségével nyílik a boksz ajtaja. Ez a szállítási lehetőség rugalmas, itt is kérhető utánvétes fizetés. Sms-ben értesítést kap az automatába való érkezésről és a nyitó kódról.
Fontos, hogy amennyiben a határidőig nem tudja átvenni a csomagját az automatából, akkor az visszaszállításra kerül hozzánk.
Az automaták különböző méretű boxokkal vannak ellátva. A szállítási mód kiválasztásánál végig kell gondolni, hogy amennyiben ezeknél nagyobb, terjedelmesebb méretben rendelt, akkor nem fér bele az automatába.
A Fox-Post költsége: 1190 Ft
Ezek a méretek:
11,5 cm x 36 cm x 61 cm (S) 15kg
19,5 cm x 36 cm x 61 cm (M) 25kg
37,5 cm x 36 cm x 61 cm (L) 25kg
60 cm x 36 cm x 61 cm (XL) 25kg
Packeta Csomagpontok
Az ország területén egyre növekszik azoknak az átvevőpontoknak a száma, ahol átvehető a csomag. Vannak olyan települések, ahol több átvevőpont is létesült. Válassza ki az Önnek megfelelőt és csomagját vegye át az Önnek legmegfelelőbb időpontban.
Fontos információ, hogy a Packeta Csomagpontokon csak készpénzzel fizethet, a Packeta Hungary nem rendelkezik kihelyezett terminálokkal.
A csomagpontba érkezett csomagról SMS és e-mail értesítést is kap. Az SMS és e-mail értesítésben szereplő kóddal tudja átvenni a csomagot. Amennyiben nincs kód, az átvevőhelyen nem adhatják ki a csomagot.
A Packeta csomagpontba történő szállítás költsége: 990 Ft
A Packeta Hungary átvevőautomatáiban is átvehető a megrendelt csomag.
Fontos információ, hogy az automaták átvételéhez és a bankkártyával történő fizetéshez az alkalmazás letöltése szükséges. Az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni, a szokásos banki felületre történő átirányítással.
!! Fontos!! A 30 x 40 cm-t meghaladó csomagokat NEM lehet Packeta csomagpontra szállíttatni. Ennek az az oka, hogy nem fér be az automatába.
A Webáruházunk rendszere nem tudja kezelni a csomagolási méreteket, ezért, ha a nagyméretű terméket mégis ilyen szállítási móddal kéred, telefonon értesítünk és módosítjuk a szállítási módot.
Nyomonkövethetem a csomagomat?
Igen.
Először a Palincs Játék Webáruház értesítést küld, ha átadtuk a futárszolgálatnak a rendelést.
Ügyfélszolgálatunk bármikor hívható, kapcsolatban állunk a futárszolgálattal, kérésére megnézzük a csomag tartózkodási helyét.
· GLS futárszolgálatnál nyomkövetés itt