Palincs Játék

Kérdése van? +36-20/292-2826

Kategóriák
Palincs Játék

Kérdése van? +36-20/292-2826

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Baba - Mama
    • JÁTÉKKATEGÓRIÁK
    • FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
    • TÉMA SZERINT
    • ÉLETKOR SZERINT
    • SZÍVBŐL AJÁNLJUK!
    • GYEREKCIPŐ
    • Szezonális
    • MÁRKÁK
    • ÚJDONSÁG
    • Játékkölcsönző
  • Blog
  • Információk
    • Intézményeknek
    • Bemutatkozunk
    • Üzletünk
    • Fizetés, szállítás
  • Ajándékcsomagolás
Állatkarnevál társasjáték
Állatkarnevál társasjáték
9 990 Ft
  1. Segédkategória
  1. Segédkategória

Állatkarnevál társasjáték

Cikkszám: 
FK4233
Állatkarnevál társasjáték
Ajándékcsomagolás

Válassz AJÁNDÉKCSOMAGOLÁST A TELJES KOSÁRTARTALOMRA, vagy csak 1-1 termékre!

A KOSÁR gomb alatt találod az opciót, részletes leírást az ajándékcsomagolásról pedig -> ide kattintva olvashatsz.

Raktáron
9 990 Ft
Márka, EGYÉB Márka:
EGYÉB
Ez a társasjáték 4 fatáblát, 36 db állatfigurát (6 különböző színű állatcsoport, színenként 6 állat) és 2 kockát tartalmaz. Az állatkarnevál szín és formafelismerő lehetőséget nyújt arra, hogy a gyerekek játék közben ismerkedjenek a színekkel és az állatokkal. A játék, különböző szabályok szerint játszható, most ebből szeretnénk néhányat bemutatni. 1. Összeillő formák Csak az állatfigurás kockát használja a játékhoz! A játékosok körbe ülnek, minden játékos kap egy fatáblát. Az első (egyéni megegyezés szerint, például a legfiatalabb) játékos kezdje a játékot és dobjon a kockával. Azt a figurát, amit a kocka mutat, helyezze a saját fatáblájára (színtől függetlenül). Ezután a következő játékos dobjon (óramutató járásával megegyező irányban) és a dobott figurát most Ő helyezze a saját táblájára. Ezt addig játsszák így, amíg a játékosok közül az egyik a saját táblájára az összes (6db) állatfigurát felteszi. Megjegyzés: Ha valaki olyan állatfigurát dob, ami már a táblájára korábban felhelyezett, akkor az a játékos abban a körben nem tud állatot elhelyezni (ő kimarad és a következő játékos dobhat). A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) 2. Összeillő színek Csak a színes kockát használja a játékhoz! Az előző (1-es pont) szabályokhoz hasonlóan, most a dobott színek szerint helyezze az állatokat a fatáblákra. A játék menete megegyezik az egyes pontban leírtakkal! 3. Összeillő színek és az állatok Most egyszerre használja a játékos a két kockát, amikor dob. A feladat, hogy azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, helyezze a táblájára. Például, ha zöld színt mutat az egyik kocka és lovat mutat a másik kocka, akkor a zöld lovat helyezze a játékos a táblájára. Megjegyzés: Ha már valaki korábban dobott zöld lovat és azt feltette a saját táblájára, akkor ez a játékos ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! Ha, már korábban dobott a játékos lovat és a tábláján már foglalt ez a hely, akkor ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) 4. Éles szem és gyors kéz Játék a kockákkal és az állatokkal fatábla nélkül! Tegye félre a fatáblákat! Két kockával, egymás után dobjanak a játékosok (az óramutató járásával megegyezően). Az összes játékos közül, aki először megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához. Megjegyzés: Ha olyan állatfigurát vagy színt dob a kockával, amit már más játékos elvitt, akkor ebben a körben senki nem visz állatot és a következő játékos dobhat. A győztes: aki a legtöbb állatfigurát gyűjtötte össze! 5. Éles szem, gyors kéz és szerencse Játék a kockákkal és az állatokkal, fatáblával! Minden játékos vegyen magához egy fatábla. A játékban szükség van a kockákra és az összes állatfigurára is. Egymás után dobjanak a két kockával a játékosok. (az óramutató járásával megegyezően) Az összes játékos közül, aki először, leggyorsabban megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához. Ha a figurát el tudja helyezni a játékos a tábláján, akkor tartsa meg (tegye a helyére a táblán), ha nem akkor tegye vissza középre a többi állatfigura közé. A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! Dobozméret:31,5x4,5x21cm Játékidő:20perc

Különleges információ

Csomagajánlatok
  • Részletek
  • Adatok
Részletek

Ez a társasjáték 4 fatáblát, 36 db állatfigurát (6 különböző színű állatcsoport, színenként 6 állat) és 2 kockát tartalmaz. Az állatkarnevál szín és formafelismerő lehetőséget nyújt arra, hogy a gyerekek játék közben ismerkedjenek a színekkel és az állatokkal. A játék, különböző szabályok szerint játszható, most ebből szeretnénk néhányat bemutatni. 1. Összeillő formák Csak az állatfigurás kockát használja a játékhoz! A játékosok körbe ülnek, minden játékos kap egy fatáblát. Az első (egyéni megegyezés szerint, például a legfiatalabb) játékos kezdje a játékot és dobjon a kockával. Azt a figurát, amit a kocka mutat, helyezze a saját fatáblájára (színtől függetlenül). Ezután a következő játékos dobjon (óramutató járásával megegyező irányban) és a dobott figurát most Ő helyezze a saját táblájára. Ezt addig játsszák így, amíg a játékosok közül az egyik a saját táblájára az összes (6db) állatfigurát felteszi. Megjegyzés: Ha valaki olyan állatfigurát dob, ami már a táblájára korábban felhelyezett, akkor az a játékos abban a körben nem tud állatot elhelyezni (ő kimarad és a következő játékos dobhat). A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) 2. Összeillő színek Csak a színes kockát használja a játékhoz! Az előző (1-es pont) szabályokhoz hasonlóan, most a dobott színek szerint helyezze az állatokat a fatáblákra. A játék menete megegyezik az egyes pontban leírtakkal! 3. Összeillő színek és az állatok Most egyszerre használja a játékos a két kockát, amikor dob. A feladat, hogy azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, helyezze a táblájára. Például, ha zöld színt mutat az egyik kocka és lovat mutat a másik kocka, akkor a zöld lovat helyezze a játékos a táblájára. Megjegyzés: Ha már valaki korábban dobott zöld lovat és azt feltette a saját táblájára, akkor ez a játékos ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! Ha, már korábban dobott a játékos lovat és a tábláján már foglalt ez a hely, akkor ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) 4. "Éles szem és gyors kéz" Játék a kockákkal és az állatokkal fatábla nélkül! Tegye félre a fatáblákat! Két kockával, egymás után dobjanak a játékosok (az óramutató járásával megegyezően). Az összes játékos közül, aki először megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához. Megjegyzés: Ha olyan állatfigurát vagy színt dob a kockával, amit már más játékos elvitt, akkor ebben a körben senki nem visz állatot és a következő játékos dobhat. A győztes: aki a legtöbb állatfigurát gyűjtötte össze! 5. "Éles szem, gyors kéz és szerencse" Játék a kockákkal és az állatokkal, fatáblával! Minden játékos vegyen magához egy fatábla. A játékban szükség van a kockákra és az összes állatfigurára is. Egymás után dobjanak a két kockával a játékosok. (az óramutató járásával megegyezően) Az összes játékos közül, aki először, leggyorsabban megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához. Ha a figurát el tudja helyezni a játékos a tábláján, akkor tartsa meg (tegye a helyére a táblán), ha nem akkor tegye vissza középre a többi állatfigura közé. A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára!
Dobozméret:31,5x4,5x21cm
Játékidő:20perc

Adatok
EAN:
6934510504502
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Palincsjatek.hu
  • 6600 Szentes, Petőfi u. 3.
  • +36-20/292-2826
  • hello@palincs.hu
  • facebook

  • youtube

Nyiss kaput 
A VILÁGRA!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy első kézből értesülj az akcióinkról, újdonságainkról.

Feliratkozás
KNH
Palincs Játék
Palincs Játék
Árukereső.hu Árukereső.hu
kandh_v2
  • Akciók
  • Baba - Mama
  • JÁTÉKKATEGÓRIÁK
  • FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
  • TÉMA SZERINT
  • ÉLETKOR SZERINT
  • SZÍVBŐL AJÁNLJUK!
  • GYEREKCIPŐ
  • Szezonális
  • MÁRKÁK
  • ÚJDONSÁG
  • Játékkölcsönző
  • Blog
  • Információk
    Információk
    • Intézményeknek
    • Bemutatkozunk
    • Üzletünk
    • Fizetés, szállítás
  • Ajándékcsomagolás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.