Leírás
A Kartográfusok társasjáték új kiegészítője - Hősök!
Ahogy Nalos határai egyre messzebbre nyúlnak, úgy egyre nagyobb a veszély is, mely a királyságot fenyegeti. Sorra érkeznek a bátor hősök, de vajon lesz-e elég erejük megküzdeni a rajtuk ütő szörnyetegekkel..?
Bár az északi földterületeken nagy megtiszteltetésnek számít térképészeti munkát végezni, sajnos az expedíciókon való részvétel egyre veszélyesebbé vált az utóbbi időkben. Szerencsére a Gimnax királynőhöz hűséges hősök bátran szembeszállnak a fenyegető Dragul hordákkal! Használd ki a bátor lovagok erősségeit, és terjeszd ki Nalos Királyságának területét – a királynő dicsőségére!
A játék dinamikája és története erősen köthető a Kartográfusok alapjátékhoz, ám játékmenete kicsit eltérő! Ezért nem is muszáj kombinálni a kettőt, önmagában is játszható játék!
Keresd a játékszabályt a bal alsó sarokban!
Vajon sikerül megmenteni a birodalmat? Légy te a Királyság egyik Hőse!
A játék dizájnja és ilusztrációi meseszépek, magával ragadóak, egy másik világba repíti a játékosokat. A grafikák vegyítik az ismert középkor jellegzetességeit, valamint a fantasy, fantasztikus, mágikus és misztikus világ tulajdonságait. Kísérteties, veszedelmes mocsarak, fák lombkoronái között megbúvó falvak, festői szépségű tájak, omladozó épületek, és természetesen mitikus lények várják a vakmerő térképészeket!
Mit ajánl a Kartográfusok kiegészítő játéka?
A Kartográfusok - Hősök egy könnyen értelmezhető, mégis izgalmas, pörgős játék, amely remek kikapcsolódást nyújt kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Kreatív, rajzolási lehetőség kicsiknek és nagyoknak is élvezetes játékmenet! Felnőttek számára is kihívást jelentő feladatok!
Tartozékok:
- 16 új pontkártya
- 4 új rajtaütéskártya
- 4 hőskártya
| 1- bármennyi játékosig | 10 éves kortól | Játékidő: 30-45 perc
Játékszabály
Hogyan játsszuk?
A Hősök kiadásban az első Kartográfusok játékhoz hasonló feladatod lesz:
Az egyes évszakoknak megfelelő mennyiségű kártya kerül felfedésre, a rajtuk látható különböző színű tetris-szerű alakzatokat kell rögzítened saját térképedre - szem előtt tartva, hogy mindegyik évszak végén más-más feltételek teljesülése esetén kapsz pontot. Egyedül a felbukkanó szörnyek képesek beleszólni a jól átgondolt térkép kinézetébe - ezeknek alakzatát ugyanis nem a saját térképedre, hanem szomszédod lapjára rajzolod be, és ha a szörnymezők melletti területek üresen maradnak, az sajnos súlyos mínusz pontokat jelent.
- 16 új pontkártya, melyekkel az évszak végi pontozások még változatosabbá tehetők.
- 4 új rajtaütéskártya, ezeknek a szörnyeknek pedig már különleges hatásuk van!
- Miután a játékosok a szokásos módon végrehajtották a rajtaütéskártyát (átadták térképüket a szomszédjuknak, aki berajzolta arra a kártyán látható formát, és a térképek visszakerültek tulajdonosukhoz), a kártya képpel felfordítva az asztalon marad, mivel innentől kezdve érvényesül a szörny hatása. Például, ha a Sárkánytűz szörnymezőivel szomszédos mezőket sikerült lefedni, a játékos 3 érmét kitölthet az érmesávján.
- A névadó 4 hőskártyával új tereptípus kerül játékba. A kard szimbólum jelöli magát a hőst, egy hőskártya felfordításakor ezt bárhová berajzolhatod a térképeden, ezt követően pedig jelölnöd kell a berajzolt hőshöz tartozó támadásmezőket is. A támadásmezők azonnal elpusztítják a korábban berajzolt szörnyeket, illetve azokat is, melyek később "kerülnek a hős útjába". Az elpusztított mezőket X-el kell jelölni, ezek elveszítik eredeti tereptípusukat, ugyanakkor kitöltött mezőnek számítanak.
Paraméterek
Díjnyertes játék? | Nem |
Életkor | 8 - 12 éves korig |
Játékkategória | Társasjátékok |