Popular - Szivarvány golyók - társasjáték gyűjtemény
3.890 Ft
Menny.:db

Popular - Szivarvány golyók - társasjáték gyűjtemény

Cikkszám: W92215
Gyártó:
Szállítási díj: 1.090 Ft
Elérhetőség: Raktáron (szállítás másnapra)
Várható szállítás: 2025. április 01.

Fedezd fel újra a Popular társasjáték izgalmait, amely generációk óta a családi esték kedvence! Ez az egyszerű, mégis szórakoztató társasjáték tökéletes választás gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt.

A POPULAR játékszabályai gyorsan megtanulhatók, így garantált a jó hangulat és a versengés minden korosztály számára.

3.890 Ft
Menny.:db

Leírás

Popular - társasjáték gyűjtemény

Fedezd fel újra a Popular társasjáték izgalmait, amely generációk óta a családi esték kedvence! Ez az egyszerű, mégis szórakoztató társasjáték tökéletes választás gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt.
 


1. LUDO

Hogyan játszd a LUDO-t?

Minden játékos három színes golyót választ, amelyeket a kezdőpozícióba helyez. A cél? A dobókocka segítségével végigvezetni a golyókat a pályán, és eljuttatni őket a játéktábla közepén található három azonos színű célmezőre. Az a játékos, aki elsőként célba juttatja mindhárom bábuját, megnyeri a játékot! De a játék itt nem ér véget: a többiek tovább küzdenek a dobogós helyezésekért.

Miért válaszd a LUDO-t?

  • Egyszerű szabályok, gyors kezdés – Ideális kezdőknek és tapasztalt játékosoknak.
  • Stratégia és szerencse keveréke – Tökéletes kombináció, hogy minden kör izgalmas legyen!
  • Kiváló családi program – 2-4 játékos számára ajánlott, gyerekeknek 5 éves kortól.
  • Minőségi kivitel – Tartós anyagok, élénk színek, letisztult design.

A LUDO társasjáték előnyei:

Fejleszti a logikai gondolkodást
Erősíti a versenyszellemet és a türelmet
Együtt játszható gyerekekkel, barátokkal és családtagokkal
Kompakt, könnyen szállítható – ideális utazáshoz is
 


2.TICK TACK TOE

TIC-TAC-TOE – Játékszabály

Játékosok száma:

2 vagy több játékos.

Játék célja:

Az első játékos legyél, aki öt azonos színű golyót helyez el egymás mellett egy folyamatos sorban – vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan.

Előkészületek:

  • Minden játékos kiválaszt egy színt, és megkapja a saját színű golyókészletét.
  • A játéktáblát helyezzétek el mindenki számára könnyen elérhető módon.

A játék menete:

  1. A játékosok felváltva következnek.
  2. A soron lévő játékos elhelyez egy golyót a játéktábla egy szabad mezőjére.
  3. A golyókat tetszőleges helyre teheted, de egyszerre csak egyet helyezhetsz el a saját színedből.
  4. A játék addig folytatódik, amíg valamelyik játékos öt saját színű golyót el nem helyez egy megszakítás nélküli sorban.
    • A sor lehet vízszintes, függőleges vagy átlós.
    • A sort nem szakíthatja meg más színű golyó.

A játék vége:

  • Az a játékos nyer, aki először hoz létre egy ötös sort a saját színéből.
  • Döntetlen esetén, ha a tábla megtelik anélkül, hogy bárki ötöt elhelyezne egy sorban, a játék véget ér győztes nélkül.

Tipp:

Figyelj az ellenfelek lépéseire, és akadályozd meg, hogy ők alakítsanak ki egy ötös sort!
 


3. NYILAK

NYILAK – Játékszabály

Játékosok száma:

2 vagy több játékos.

Játék célja:

Haladj végig a pályán, és légy te az első, aki eléri a célmezőt! Mozgásod irányát a táblán található nyilak határozzák meg, miközben stratkegikusan lépsz előre – vagy akár hátra!

Előkészületek:

  • Minden játékos választ egy golyót a saját színéből.
  • A golyókat a kijelölt kezdőmezőre kell helyezni.
  • Készítsetek elő egy dobókockát!

A játék menete:

  1. A játékosok óramutató járásával megegyező irányban következnek.

  2. A soron lévő játékos dob a dobókockával.

  3. Az eredménynek megfelelő számú mezőt lép előre, az irányt a mezőkön lévő nyilak mutatják:

    • ⬆️ Egy sorral feljebb lép.
    • ⬇️ Egy sorral lejjebb lép.
    • ⬅️ Egy mezőt balra lép.
    • ➡️ Két mezőt előre lép.
  4. Ha a dobott szám miatt a játékos olyan mezőre érkezik, amelyen már áll egy másik játékos golyója, akkor:

    • Az ott lévő golyót (vagy a játékos választása szerint bármely más golyót) a dobott számnak megfelelően vissza kell léptetni.
    • A visszalépés irányát is a mezőkön lévő nyilak mutatják.

A játék vége:

Az a játékos nyer, aki elsőként eljut a célmezőre!

Tipp a győzelemhez:

Figyelj az ellenfelek helyzetére, és használd ki a lehetőséget, hogy visszaküldd őket – néha a legjobb lépés az, ha hátráltatod az ellenfeleidet!
 


4. Checkers – Játékszabály

Játékosok száma:

2 játékos

A játék célja:

Vedd le az ellenfél összes golyóját a tábláról, vagy akadályozd meg, hogy lépni tudjon.

Előkészületek:

  • A játékot egy sakktáblaszerű játéktáblán játsszák.
  • Minden játékos 9 golyót (korongot) kap, amelyeket a sablon szerinti kezdőpozícióba kell helyezni.
  • A golyók kizárólag a szürke négyzeteken mozoghatnak.

A játék menete:

  1. A játékosok felváltva lépnek, kezdve a narancsszínű golyóval.
  2. A golyók átlósan mozognak a szürke négyzeteken:
    • Csak előre, amíg közönséges golyók.
    • Nem léphetnek át saját színű golyón.

Dáma (Királynő):

  • Ha egy közönséges golyó eléri az ellenfél alapsorát, dámává alakul:
    • Narancssárgából piros,
    • Világoszöldből sötétzöld lesz.
  • A dáma átlósan előre és hátra is mozoghat, tetszőleges számú mezőt, amíg nem ütközik akadályba.

Ütések (Ugrások):

  1. Ha egy saját golyó átlósan szomszédos az ellenfél golyójával, és az mögött egy szabad mező van, köteles átugrani azt, és az ellenfél golyóját le kell venni a tábláról.
  2. Az ugrás kötelező.
  3. Ha egy játékos választhat egy dáma és egy közönséges golyó között, akkor a dámával kell ugrania.
  4. Több ugrás esetén a játékosnak a teljes sorozatot végig kell vinnie, és csak az ugrássorozat befejezése után távolítják el az ellenfél összes leütött golyóját.

A játék vége:

  • Az a játékos nyer, akinek az ellenfele:
    • Már nem tud lépni (nincs golyója vagy mindegyik blokkolva van).
  • Döntetlen, ha óvatos játékkal az ellenféltől már nem lehet több golyót elvenni.

Szabályszegés esetén:

  • Ha egy játékos szabálytalanul lép (pl. kihagy egy kötelező ugrást):
    • Az ellenfél kérheti a hibás lépés kijavítását,
    • Vagy követelheti, hogy a szabályszegő játékos veszítsen egy golyót.

Paraméterek

Fejlesztési terület Logikai Gondolkodás
Játékkategória Társasjátékok

Hasonló termékek

Én is tudok beszélni - nyelvi fejlesztő képeskönyv

3.680 Ft
Kívánságlistára teszem

Learning Resources - Jumbo Tweezers finommotorikus csipesz (1db)

790 Ft
Kívánságlistára teszem

Szabó Szilvia: Látogatás a beszéd birodalmába - logopédiai feladatgyűjtemény

4.790 Ft
Kívánságlistára teszem

Learning Resources - Krokodilos finommotorikus csipesz

690 Ft
Kívánságlistára teszem

Színes fanaptár

4.790 Ft
Kívánságlistára teszem

Learning Resources - Háromujjas csipesz - finommotorika fejlesztéshez (1 db)

1.390 Ft
Kívánságlistára teszem

ABC óra - tanulást segítő fa tábla

4.790 Ft
Kívánságlistára teszem

Oktató fanaptár - Pasztell színű okosító játék

4.790 Ft
Kívánságlistára teszem

Logopédiai beszédfejlesztő szupercsomag

16.470 Ft 15.490 Ft
-980 Ft
Kívánságlistára teszem

Rajz és mágnestábla

5.991 Ft
Kívánságlistára teszem