Leírás
A játék fejleszti a számfogalom kialakulását, számoláskészség elindítását.
Állatfigurás Számolósdi Játék - Szórakoztató és Fejlesztő Játék Gyerekeknek
Ajánlott életkor: 3-6 éves korig
Tartalma: 1 dobókocka, 4 játéktábla, 60 állatfigura (15 cica, 15 mókus, 15 nyuszi, 15 maci), 20 korong (10 számkép korong, 10 mennyiség korong), 1 vászonzsák.
1. Játék: Számolósdi
Ajánlott életkor: 3-4 év
Játékosok száma: 1 gyerek / 1 felnőtt
Játék célja: A megfelelő mennyiségű állatka elhelyezése a saját táblán.
Játék menete:
- A gyerek megszámolja a tábláján látható cicákat, macikat, nyuszikat és mókusokat.
- Minden állatfigurából annyit vesz el, amennyit megszámolt, és a tábla alá helyezi őket.
- Ellenőrzésképpen ismét megszámolja, majd a megfelelő helyre felrakja a táblán a 10 állatkát.
2. Játék: Mennyiségek
Ajánlott életkor: 4-5 év
Játékosok száma: 2-4 fő
Játék célja: Elsőként összegyűjteni 10 állatot a saját táblára.
Játék menete:
- Minden játékos választ egy játéktáblát, és a táblához tartozó állatokat a tábla mellé helyezi.
- A legfiatalabb játékos dob a kockával, és annyi állatot helyez a táblájára, amennyit a dobás mutat.
- A játékot csak pontos dobással lehet befejezni, ha több állatra van szükség, mint amennyit dob, a játékos kimarad a körből.
3. Játék: Memória
Ajánlott életkor: 4-6 év
Játékosok száma: 2-4 fő
Játék célja: A lehető legtöbb pár összegyűjtése.
Játék menete:
- A korongokat megkeverjük, majd képpel lefelé az asztalra terítjük.
- Az első játékos megfordít két korongot. Ha a korongokon ugyanaz a mennyiség látható, a játékos elveheti őket, és újra próbálkozhat.
- Ha a két korong nem egyezik, visszafordítja őket, és a következő játékos folytatja.
4. Játék: Megfigyelés
Ajánlott életkor: 4-6 év
Játékosok száma: 1 gyerek / 1 felnőtt
Játék célja: Az adott számkép alá a megfelelő mennyiségű állat elhelyezése.
Játék menete:
- Az asztalra növekvő sorba helyezzük a mennyiségkorongokat, és melléjük tesszük a számkorongokat.
- A gyerek megnevezi a mennyiségkorongok értékeit, majd kiválasztja az azokhoz tartozó számképeket.
- A vászonzsákból véletlenszerűen húz állatokat, és a korongokhoz igazítja őket.
Játékszabály
Paraméterek
Díjnyertes játék? | Nem |
Életkor | 4 - 5 éves korig |
Fejlesztési terület | Matematika |
Játékkategória | Társasjátékok |