Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Learning Resources - Botley 2.0 - programozható padlórobot

Ár:
33.690 Ft
Válaszd termékeinket ajándékcsomagolással!
Ajándékcsomagolás (Teljes kosártartalomra értendő) Ajándékcsomagolás (Teljes kosártartalomra értendő)
500 Ft
Menny.:db
Cikkszám: CC1019
Gyártó:
Szállítási díj: Többféle lehetőség közül választhatsz!
Elérhetőség: Nincs raktáron
Várható szállítás: 2024. szeptember 12.

Legyen saját programozható robotod!

A Learning Resources korszakalkotó játékával, a Botley 2.0 programozható robottal a gyerekek nem csak remekül szórakozhatnak a kütyünyomkodás helyett, hanem megtanulhatják a programozás alapjait. A készlet a második generációs programozható roboton kívül az alábbi kiegészítőket tartalmazza: könnyen használható távirányító (színkódokkal), 2 db levehető robotarc két karral, 40 db kódolókártya (színei megegyeznek a távirányító gombjainak színével). Botley tárgyészlelő (OD) szenzorral rendelkezik, így felismeri az útjába kerülő tárgyakat. A hasán pedig fényérzékelő szenzor található, amellyel képes egy fekete vonalat követni. Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulhatod, hogyan programozd a Botley 2.0-t a hozzá készült távirányító gombjainak segítségével.

Akár már 5 éves kortól játszhatnak vele a gyerekek, de nagyobb, 8-10 éves gyerekek számára is élvezetes játék és komoly kihívásokat tartogat a hozzá tartozó programozási feladatok révén.

Leírás

Programozható robotot szeretnél és megtanulnád a programozás alapjait, de nem szeretnél egész nap a számítógép vagy az okok kütyük előtt görnyedni? Ismerd meg Botley-t, a programozható padlórobotot, amellyel számítógép és programnyelvek ismerete nélkül is megtanulhatod a programozás alapjait, illetve az ahhoz szükséges gondolkodást.

Botley-t a hozzá tartozó távirányító segítségével programozhatod.

Ki és hogyan játszhat a Botley 2.0 programozható padlórobottal?

Botley 2.0 programozható robottal akár 5 éves kortól játszhatnak a gyerekek, de rengeteg összetett feladatra is képes, amely 8-10 éves gyerekek számára is élvezetessé és hasznossá teszik. A készlethez járó útmutatóban lépésről lépésre mutatjuk be, hogyan lehet programozni a robotot az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig.

A robot programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A távirányítón lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordul 90 vagy 45 fokban. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 150 különböző lépést programozhatsz bele, amit befejezés után áttölt a robotba, aki végrehajtja azt. Botley, a robot megjegyzi a már betáplált utasításokat, így több lépcsőben programozhatod, kiegészítheted a korábban beírt parancssort újabbakkal, anélkül, hogy az egész programot az elejétől kellene beütögetned.

Botley-val nem csak egyszerű programozói feladatokat tanulhatsz meg és gyakorolhatsz, de olyan, az összetettebb programokhoz tartozó lehetőségeket is kipróbálhatsz vele, mint az ismétlődő ciklusok (loop-ok) vagy az ún. if/then (ha/akkor) feltételeket. 

Botley tárgy észlelő és nyomkövető szenzorral is rendelkezik, melyek rengeteg lehetőséget kínálnak ahhoz, hogy Botley képes legyen a külvilágban tájékozódni, amit programjaidban is kihasználhatsz. Botley-hoz felcsatolható robot karok is tartoznak, melyekkel tárgyakat is képes mozgatni. 

A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket a robotnak végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be a robotot. Ennek két előnye is van.

  • Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a robotot (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
  • A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a robot helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.

Milyen készségeket fejleszt a Botley, a programozható robot?

  • programozáshoz szükséges gondolkodás
  • programázási technikák alapjai (loopok, if/then feltételek)
  • probléma megoldás
  • előrelátás
  • türelem
  • kitartás
  • térlátás, téri orientáció
  • kritikus gondolkodás

Kukkantsd meg, hogy működik!

Paraméterek

Díjnyertes játék? Nem
Életkor 6 - 7 éves korig
Fejlesztési terület Memória és Figyelem Fejlesztés
Játékkategória Tudományos Játékok
Téma szerint Robotos Játék

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés