Leírás
Programozás számítógép nélkül a Coding Critters éde bébi dínóval!
Melyik gyerek ne szeretné a gombnyomásra zenélő, beszélő, ugrabugráló, vagy épp távirányítós játékokat?! Ám a Learning Resources - Coding Critters állatkáival játék maga a tanulás is! Ranger, a barátságos robotkutya már alig várja, hogy használatba vegyék! Rangert ugyanis Te magad programozhatod be a hátán lévő gombok segítségével, s megtervezheted pontosan mit és hogyan csináljon a kutyus! Izgalmas nem igaz?
Na de pontosan hogyan is működik egy programozható dínót??
Nem kell megijedni, a játékhoz nem kell programozónak, se profi tech szakértőnek lenni, éppenséggel pont ebből a célból készült a Coding Critters kutyusa már egészen kicsi gyerekeknek! A készlethez járó részletes útmutatóval megismerkedhetsz a dínó működésével, megtanulhatod hogyan, és mivel programozd. Az állatot egyszerűen játékmódba is állíthatod, ha meguntad a programozást, olyankor pedig csaholó, táncoló, labdázó kutyussá változik!
A kutyust a hátán elhelyezkedő gombok segítségével irányíthatod előre, hátra, jobbra, vagy balra. Ám vigyázz! Nem egy hagyományos távirányítós játékról van szó, így nem azonnal fogja végrehajtani a lépéseket, amelyeket beprogramozol neki! Akár 30 különböző lépést megadhatsz neki előre, hogy azt szintén a háta közepén lévő indító gombbal hajtsa végre egymás után!
Ám előre megtervezni a lépéseket nem egyszerű feladat! Ezért is tartoznak a játékhoz úgynevezett programkártyák, amelyek segítenek megtervezni és lemodellezni a kívánt lépéseket, hogy magad előtt láthasd a kutyus majd jövőbeli útját! Ennek a módszernek két előnye is van:
- Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a dínót (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
- A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a kutyus helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.
A játék a következő készségeket fejleszti:
- programozáshoz szükséges gondolkodás
- probléma megoldás
- előrelátás
- türelem
- kitartás
- térlátás, téri orientáció
- kritikus gondolkodás
Eredeti, modern, innovatív fejlesztő játék, amellyel garantáltan móka és kacagás a tanulás! Programozz és tanulj számítógép és képernyő nélkül!
Tartozékok
- Programozható dinoszaurusz robot
- Kis dinoszaurusz
- Környezetépítő elemek
- Füzet
- Kódoló kártyák
| 4 éves kortól |
Kukkantsd meg, hogy működik!
Paraméterek
Díjnyertes játék? | Nem |
Életkor | 4 - 5 éves korig |
Fejlesztési terület | Logikai Gondolkodás |
Játékkategória | Tanulást Segítő Játékok |
Téma szerint | Állatos Játék |