Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Learning Resources - Coding Critters - programozható robotkutya

Ár:
23.290 Ft
Válaszd termékeinket ajándékcsomagolással!
Ajándékcsomagolás (Teljes kosártartalomra értendő) Ajándékcsomagolás (Teljes kosártartalomra értendő)
500 Ft
Menny.:db
Cikkszám: CC115
Gyártó:
Szállítási díj: 989 Ft
Elérhetőség: Raktáron (szállítás másnapra)
Várható szállítás: 2022. október 11.

Tanulj programozást ezzel az ennivalóan édes robotkutyával a Coding Critters-el!

A mai modern, technika uralta világban képtelenség elkerülni a kütyüket. De nem is kell! A Coding Critters - programozható állataival képernyő és számítógép nélkül, ám a modern élmény megőrzésével együtt sajátíthatod el a programozás alapjait és csínját-bínját már egészen kicsi korban! Ranger, a robotkutya már csak rád és az utasításaidra vár!

Programozz számítógép nélkül, élvezettel!

Leírás

Programozás számítógép nélkül a Coding Critters éde kiskutyájával!

Melyik gyerek ne szeretné a gombnyomásra zenélő, beszélő, ugrabugráló, vagy épp távirányítós játékokat?! Ám a Learning Resources - Coding Critters állatkáival játék maga a tanulás is! Ranger, a barátságos robotkutya már alig várja, hogy használatba vegyék! Rangert ugyanis Te magad programozhatod be a hátán lévő gombok segítségével, s megtervezheted pontosan mit és hogyan csináljon a kutyus! Izgalmas nem igaz?

Na de pontosan hogyan is működik egy programozható kutyus?

Nem kell megijedni, a játékhoz nem kell programozónak, se profi tech szakértőnek lenni, éppenséggel pont ebből a célból készült a Coding Critters kutyusa már egészen kicsi gyerekeknek! A készlethez járó részletes útmutatóval megismerkedhetsz a kutyus működésével, megtanulhatod hogyan, és mivel programozd. A kutyust egyszerűen játékmódba is állíthatod, ha meguntad a programozást, olyankor pedig csaholó, táncoló, labdázó kutyussá változik!

A kutyust a hátán elhelyezkedő gombok segítségével irányíthatod előre, hátra, jobbra, vagy balra. Ám vigyázz! Nem egy hagyományos távirányítós játékról van szó, így nem azonnal fogja végrehajtani a lépéseket, amelyeket beprogramozol neki! Akár 30 különböző lépést megadhatsz neki előre, hogy azt szintén a háta közepén lévő indító gombbal hajtsa végre egymás után!

Ám előre megtervezni a lépéseket nem egyszerű feladat! Ezért is tartoznak a játékhoz úgynevezett programkártyák, amelyek segítenek megtervezni és lemodellezni a kívánt lépéseket, hogy magad előtt láthasd a kutyus majd jövőbeli útját! Ennek a módszernek két előnye is van:

  • Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a kutyust (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
  • A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a kutyus helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.

A játék a következő készségeket fejleszti:

  • programozáshoz szükséges gondolkodás
  • probléma megoldás
  • előrelátás
  • türelem
  • kitartás
  • térlátás, téri orientáció
  • kritikus gondolkodás

Eredeti, modern, innovatív fejlesztő játék, amellyel garantáltan móka és kacagás a tanulás! Programozz és tanulj számítógép és képernyő nélkül!


Tartozékok

  • Kutyaház
  • Fa
  • Mérleghinta
  • Csúszda
  • Teniszlabda
  • Kutyakölyök, Zip

| 4 éves kortól | 


Kukkantsd meg, hogy működik!

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Paraméterek

Díjnyertes játék? Nem
Életkor 4 - 5 éves korig
Fejlesztési terület Logikai Gondolkodás
Játékkategória Fejlesztő Játékok

Keresés